Barnmorskebesök

Idag har jag och David varit hos barnmorskan och tagit prover och vägt mig. Alla prover var jättebra och vikten var det ingen fara med. Jag hade gått 2 kg ner sedan sist, men det var mindre än jag trodde att jag skulle ha gått ner. Igår mådde jag dåligt hela dagen och idag är det inte mycket bättre... Jag hoppas för allt i världen att det blir bättre snart.

Ikväll ska vi ut och äta med Pert och Sara, det blir nog jättetevligt om jag bara slipper illamåendet, jag får lov att grunda med mycket frukt innan middagen. Och imorgon kommer Nisse, Bella, Sara pch Per på middag hos oss+ eventuellt några fler. Det är fullt upp i helgen, men det är bara roligt!

Kram

Kommentarer
Postat av: elinpelin

hej sötis!
jag har just upptäckt att du har en blogg, bättre sent än aldrig! att du ska må så illa, lillmagen! Nu är det trollgumman nästa, lite nea tror jag ska göra susen!
Vi får ses och mysa till helgen! hälsa david och lilla grynet! /grannen:)

2007-04-28 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0