Lugna gatan

Här på Tygelvägen 9 i Sjulnäs  är det rena rama lugna gatan... Det händer inte mycket, men jag är väldigt nöjd ändå. Lilla hjärtegrynet verkar trivas i magen, jag kan inte längta mer efter att det ska börja växa fram en bula.

Det har hänt något jättekul i veckan, David har nämligen fått fast jobb. 
Imorgon kommer mamma och pappa hit och hjälper oss lite med vårstädning (david jobbar helg), och inte nog med det, de tar även med sig mat till oss. Mina föräldrar är verkligen guld värda.

Nu har vi äntligen gått in i veka 12, jag hoppas verkligen att illamåendet går över snart...
Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja vi får hoppas att det går över illamåendet:) Själv hade jag en hemsk halsbränna i slutet av graviditeten:( Då sa flera att om man har det så får man ett barn med mycket hår. Det stämmer inte, Sanna hade bara nåra ljusa fjun på huvudet:D Ha de bra !

2007-04-21 @ 10:13:40
URL: http://annelienilsson.blogg.se
Postat av: CHARLOTTA

GRATTIS GRATTIS GRATTIS MIN ÄLSKADE VICKY! Vad Spännande! Jag längtar och längtar och ska bli roligt att se när din mage blir större och större! Vad roligt! KRAM på dig och krama David också! PUSS PUSS

2007-04-21 @ 18:51:04
Postat av: lisalu

Vickan!! himmel, himmel...jag blir alldeles våtögd. Fina du, vad roligt. STORT grattis till dig och David! jag undrade just när det skulle bli din tur, frågade sara för någon vecka sedan, tyckte hon verkade lite mysko när hon svarade... :) grattis igen, och många stora varma kramar till er båda!

2007-04-24 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0