Vecka 11 (10+1)

Igår gick vi in i vecka 11 och det känns som att första milstolpen (första tolv veckorna) gått relativt fort ändå.
Illamåendet har blivit mycket bättre dom sista dagarna och nu hoppas jag att det kan fortsätta så.

I veckan jobbar jag och det går jättebra under dagarna, men på kvällarna är jag sjuuukt trött. Klockan är nu 20.23 och jag sitter och glor på Roomservice, men snart måste jag gå och lägga mig. Iofs går jag upp klockan 04.30 så det är väl inte så konstigt att man är trött på kvällarna.

Nu börjar fler och fler i vår omgivning veta att vi ska ha liten bebis i November, så snart är det nog officiellt. Så då kommer även bloggen att bli officiell.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0