En månad

I söndags blev Jack en månad gammal, jag kan inte fatta att han för en dryg månad sen låg och bökade runt i min mage. På ett sätt känns det som att han funnits hos oss jämt men samtidigt har tiden rusat iväg.

Han växer och växer, har gått upp ett kilo sedan födseln och vuxit fem cm så nu har han vuxit ur en del kläder.
Jag har varit sjuk ett par dagar och nu inser jag hur tröttsamt det är att vara sjuk med en liten som samtidigt kräver ens fulla uppmärksamhet och ska ammas. Som tur är verkar lilleman ha klarat sig, än så länge i alla fall.

Precis som vanligt njuter vi till fullo av alla framsteg som Jack gör. Precis i dagarna har han börjat le mot oss medvetet. Tidigare har det mest varit av gaser i magen, men nu tror vi i alla fall att han ler medvetet.

Kram
Vickan
Jack


Kommentarer
Postat av: Challan

haha "gaser i magen" ;) Du är ju rolig. Längtar efter attt få se David Jr, för efter att ha sett kort på lille Jack är det ju bara att kontatera att ni fått en liten Davidkopia i familjen!! :D

Själv har jag ju fått jobb som konferenskoordinator på Nordic Sea Hotel i Stockholm, varit här sen i söndags å jobbat 5 dagar, är jätte kul på jobbet och mkt att lära sig. Jag kommer hem till jul!

KRAAAAM

puss puss till er alla tre!

2007-12-08 @ 11:50:01
Postat av: elin

jag saknar er så mycket!!!!

2007-12-10 @ 09:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0