Vecka 23

Nu rusar tiden iväg och vi har redan gått in i vecka 23. Nu rör sig grynet för fullt där inne och ibland kan man till och med skönja rörelserna bara genom att titta på magen. Det syns alltså utifrån. Det känns jättemysigt.

Förövrigt är jag inne i en mycket bra period just nu vad gäller graviditeten, jag mår bra, är relativt pigg och har inga krämpor att tala om. Magen har dessutom ploppat ut under de senaste veckorna och det känns roligt.

Ville bara skriva och säga att vi mår bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ida L

Ååå vad roligt! och vad skönt att du mår bra! Kram Ida

2007-07-09 @ 18:52:28
Postat av: Anonym

Hærligt høra att ni alla mår bra" Med mig ær det också bara bra.DET ÆR inte dum inte1 .PUSS PUSSPUSSN\\ MY DARLING

2007-07-15 @ 04:04:36
Postat av: Challan

Hej honey!
længtar efter att få træffa dig. Jag kommer hem under PDOL och då hoppas jag att vi ses.
Hoppas att ni mår bra allihopa.
Puss puss

2007-07-21 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0