Lugn helg

Under midsommarhelgen har vi tagit det mycket mycket lugnt. I fredags var vi hos några kompisar på deras stuga och i lördags var vi bara hemma och rådde om varandra jag och David. För mig var det välbehövligt med en lugn helg då det har blivit lite mycket jobb på sistone.

Nu har vi gått in i vecka 21 och jag tycker att magen växer för var dag och nu är jag helt säker på att det är grynet jag känner i magen. David kan tyvärr inte känna något än. Annars flyter graviditeten på just nu, i helgen har jag spytt lite grann och ryggen värker men i övrigt mår jag väldigt bra just nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: challan

puss darling! tænker mycket på dig. just nu ær jag i stavanger och har fixat en egen blogg. kolla in http://loobis.enclair.se dær kan du følja min norgeresa och sommar. puss puss pusss. hælsa david

2007-06-30 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0