Fredag (v 6+2)

Nu har vi gått 6 hela veckor av graviditeten (om vi räknat rätt...?) och jag är fortfarande ofantligt trött, jag går omkring och rapar hela tiden och mår illa om det går för lång tid mellan måltiderna. Men jag ska inte klaga, jag har nog en ganska lindrig graviditet så långt. Det jobbigaste är att känna sig så trött hela tiden.

Den 27 mars ska vi till barnmorskan för inskrivning och det ska bli så spännande. Enligt deras beräkningar kommer lilla liten att födas i början av november nån gång om allting går vägen. Efter den 27:e kommer vi nog att berätta för våra föräldrar och syson och sedan vänta ytterligare några veckor innan det blir officiellt.

Jag längtar tills jag kan berätta för fotbollslaget, för som det är nu drar jag mig för att fara och träna för att jag är rädd att få en smäll i magen. Dessutom har jag fått smyga iväg för att spy två gånger på sista träningen...

Trots att jag är trött och mår lite illa emellanåt känner jag mig glad och tillfreds med lilla liten.

Kram 

Kommentarer
Postat av: lisa

vem är du ?

2007-03-18 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0