Hemligheten är ute...

Nu har vi berättat för våra familjer om att vi väntar tillökning. De blev jätteglada allihopa och pappa tyckte det var skönt att jag var gravid för han trodde det var nåt annat fel på mig. Han har ju sett så trött jag varit på jobbet och att jag inte alls mått bra...

Jag tror att gladast blev nog min bror och hans sambo som tjatat på oss att skaffa en kusin till deras lilla tös... nu har vi i alla fall gjort ett försök. Hoppas att allt går bra nu!

Illamåendet är ungefär som tidigare, men om jag äter ofta så mår jag ganska okej. Som tur är har jag en fantastisk sambo och blivande pappa till vårt barn som är förstående och hjälpsam hela tiden. Du är verkligen min klippa, mitt hjärta... Jag har blivit väldigt känslosam tror jag, häromkvällen satt jag och storbölade till Hello Africa och ville hämta hem alla barn som visade sig i rutan ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0