Vecka 9 (8+2)

I tisdags var vi hos barnmorskan för inskrivning. Vi fick en massa information och böcker att ta hem och läsa till nästa gång. Det var jätteskönt att träffa henne och prata lite om alla farhågor. Hon är supermysig och både jag och sambon är nöjda med henne.

I veckan har jag haft det ganska bra med illamåendet, jag har inte spytt varje dag... hahaha
Däremot vill inte den förlamande tröttheten riktigt ge med sig ännu, men jag hoppas att den snart ger sig. Jag får ingenting gjort för tillfället. Vi har så skitigt i huset att det inte med ord går att förklara, men det har jag inte orkat ta itu med än. Jag som annars brukar vara så effektiv hemma, kommer på mig själv med sitta och gruva för att måste laga mat. Som jag annars tycker är ganska roligt...

Beräknat förlossninsdatum är förresten 6/11, stackars lilla hjärtegryn som föds så sent... Men ur hundsynpunkt är det perfa, det är inte så mycket som händer på hundfronten vid just det tillfället. Sambon tycker jag är en hundidiot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0