Vecka 17

På onsdag går jag in i vecka 18 så tiden flyger förbi just nu.
Illamåendet har nästan helt gett med sig, någon enstaka dag kan vara lite sämre men i stort är det ganska bra nu. Och ingen är gladare än jag. I och med att jag får behålla maten jag stoppar i mig så är jag också betydligt piggare nu vilket gör livet lite enklare.

Den 4 juni har vi tid för ultraljud och det ska bli så spännande, det kanske blir lite mer verkligt då. Eftersom jag ingen mage har så känns det lite overkligt att jag är gravid.

Ha det bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: challan

Skönt att höra att du mår bättre! Stora Kramar!

2007-05-27 @ 19:34:22
Postat av: Anonym

Hej gumman!
Kul att höra om Charlies framgångar...:) Han är sååååå duktig. Här hemma är allt som vanligt och det känns skönt att sommaren äntligen kommit. Vi hörs på telefon. Jag saknar dig !!!! Kram // Sandra

2007-06-02 @ 11:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0