Nya bilder

Här kommer nya bilder på magen i vecka 36

image8

image9

Det har hänt en hel del sedan sist som ni ser.
Nu börjar jag vara en riktig tjockis, jag har till och med svårt att klippa mina tånaglar själv. Det är jobbigt, men jag har kommit på att om jag passar på att klippa dem medan jag är nyduschad eller nybadad så är jag så pass mjuk att jag kan få upp fötterna.

Dagarna rullar på i ganska sakta mak just nu och det känns som att den gyllene dagen aldrig kommer att komma. I veckan ska jag jobba litegrann så då kanske det går fortare, dessutom är min darling ledig från jobbet så vi ska gå på stan nån dag.

Jag har förresten klippt av en redig bit av mitt hår och det känns jätteskönt, sedan tvingade jag David att inte bara färga mitt hår utan dessutom göra lite slingor i det nyfärgade håret. Jag känner mig ganska nöjd med resultatet. Ska lägga in en bild på det så småningom.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0