På begäran

På Charlottas begäran kommer här en bild på en svullen Vickan i vecka 39:
Man kan inte riktigt se hur tjock magen är, men den är tjock...
image10

Här har det hänt en hel del sedan sista uppdateringen, på torsdag är det en vecka kvar till BF. Det som framförallt har hänt är att BM i torsdags tyckte att mitt blodtryck hade gått upp ganska mycket under kort tid. Jag som normalt är väldigt låg i mitt blodtryck hade helt plötsligt 130/80. Det är nog helt normalt för många men eftersom att jag klagat på huvudvärk på senaste tiden så bad hon mig avvakta under helgen och höra av mig om det blev värre.
Igår när jag klev upp hade jag fortfarande en sprängande huvudvärk, dessutom en del flimmer framför ögonen varpå jag ringde till MVC. De rådde mig att genast komma in för blodtryckskontroll, och nu hade det gått upp ännu mer, nämligen till 140/90 och jag blev ordinerad sträng vila fram till fredag då vi ska på ny kontroll. Man misstänker en begynnande havandeskapsförgiftning, men ska titta närmare på mitt urinprov på fredag.

Här sitter jag nu och har gryyymt tråkigt, jag hade ju tänkt hinna städa en gång till innan bebben kom samt baka lite. Nåja, hoppas allt är bättre på fredag så jag kan återgå till mina planer.

Ha det bra allihopa
Kram

Kommentarer
Postat av: Challan

Man tackar man tackar för bilden :) Så fin så!
Nu ser du till att ha lite ro i kroppen och vila! Önskar jag var i Piteå nu, så jag kunde komma och umgås med dig lite, en yatzy eller nåt hade väl inte skadat.
Hoppas att blodtrycket blir normalt och att allt går fint, nu är det nära! :) Kramkram

2007-10-30 @ 12:00:25
Postat av: Annelie

GRATTIS !!!:D Nina ringde igår och berättade om den lilla gossen :)

2007-11-03 @ 09:42:51
URL: http://annelienilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0