Summering

Nu är det knappa två veckor kvar till BF, den 8/11, vi har gått in i vecka 39 idag och det känns som att jag bör summera graviditeten.

De första 21 veckorna var pest och pina på grund av mitt illamående+ all oro vi kände inför det ena och det andra. Efter att illamåendet gick över kom en period där jag kände mig väldigt pigg och alert, fortfarande ville inte gravidmagen göra sig påmind men det var ändå en bra tid. Sedan när magen väl ploppade ut kände jag mig sååå fin, vilket jag för det mesta gör fortfarande faktiskt trots svullna händer, ben och ansikte.

När jag nu sitter och tänker tillbaka så har jag haft en väldigt fin graviditet. Jag är fortfarande ute och går långa promenader obehindrat, jag har sluppit att ha ont under nästan hela graviditeten och jag älskar min tjocka mage även om den är i vägen ganska ofta. Trots detta vill jag inte vänta på lilla liten mer nu... Kom ut till mamma och pappa nu, vi längtar efter dig och älskar dig mest i hela världen!

Håll tummarna för att det ska sätta igång snart allihopa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm it att informera din granne så fort de börjar vankas för thure!!:)puss på dig gumman

2007-10-26 @ 09:40:16
Postat av: Challan

Vill ha en summeringsbild också :) Lägg upp ett helfoto där vi får se hela fina du, innan bebben hinner ploppa ut! Håller tummarna att allt ska gå bra och hoppas få träffa hela familjen som snart består av
tre!! PUsspusspuss

2007-10-29 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0