V.37

Okej, nu börjar jag vara lite less på att vara gravid. Eller egentligen kanske jag inte är less utan jag längtar nog så ofantligt mycket efter bebis bara. Jag börjar dessutom känna mig ganska svullen om fötter, ben, händer och ansikte. Det känns inte roligt, men det hör väl till antar jag.

Jag är fortfarande ute och promenerar lika obehindrat och det är jag mycket tacksam för. Charlie njuter av lediga dagar med matte med mycket motion.

Nästa helg åker jag med laget till Umeå för att bo på hotell, äta gott och roa oss. Det ska bli mycket kul, men lite spännande känns det allt. Tänk om något skulle dra igång medans jag är där nere?!! Nåja då får David köra ner, jag tror väl att det går att föda barn i Umeå också. Förresten kommer vi aldrig att ha sådan tur att förlossningen drar igång före BF, jag kommer garanterat att gå över...

Ha det bra
Vickan

Kommentarer
Postat av: EJ

Pärlan, kanske blir det du och jag som spenderar kvällen på BB istället för på hotellet,mysigt, hoppas bara vi hinner äta först;) puss

2007-10-17 @ 18:50:33
Postat av: Challan

Åh vad mysigt att veta att du kommer till Umeå ihelgen, bara tanken... hehe :)
Hoppas du får en mysig helg och att allt går bra, nu närmar det sig :D
Har i skrivande stund inte någon hemresa inplanerad, men vill träffa dig igen då nästa hemresa blir av, då har du kanske ett litet gryn!! :D puss puss puss

2007-10-18 @ 10:15:09
Postat av: Challan Brallan Nordlund

just det... glömde skriva en grej; här kommer ett önskemål: Sätt utt en helbild på hela fina du!
pusspusspusspuss

2007-10-18 @ 10:17:31
URL: http://loobis.pixbox.se
Postat av: Anonym

Hihi jag visar just upp min fina granne här för malin, natta och gänget, och dom tycker att du är så liten att du inte kan räknas som riktigt gravid...skengravid;) puss /EJ

2007-10-29 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0