Magbilder

Här kommer bilden på hur magen ter sig i vecka 33, det känns som att jag har haft en ganska kraftig tillväxtperiod ett tag nu. Ni får stå ut med suddiga bilder, sambon har bidragit till dagens bilder :)

image6

Och här kommer första bilden tagen framifrån:
image7

Nu har jag jobbat min sista dag på Gnido och det känns jätteskönt eftersom det började gå väldigt tungt mot slutet. Däremot kommer jag att jobba hos pappa och hjälpa honom städa upp Måttsund. Men det blir betydligt lugnare tempo.

Ha det bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: challan

kul se att magen växer gumman. Nu börjar det likna nåt ;) Jag är hemma i Piteå, dock varit sjuk hela veckan och är fortfarande väldigt snorig! Jobbigt.
Ha det så bra och städa i luugnt tempo! puss puss puss

2007-09-17 @ 11:55:00
Postat av: Ida

vad fin du är! Kul att se! Sliter nu med tentaplugg i nationalekonomi, finns det inget ett slut på detta? ja du vet ju hur det känns!

2007-09-20 @ 18:44:17
URL: http://idalandfors.blogg.se
Postat av: Nattis

Hej och hå, här växer magen så det knakar ;)

2007-09-24 @ 16:19:46
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0