Vecka 31

Nu har vi gått in i vecka 31 och det har hänt en hel del på slutet. Det börjar vara dags för ännu en bild på magen, måste fixa det innan David åker utomlands på torsdag. Det kommer att bli så tomt utan han i huset, tur att han bara är borta en vecka.

Graviditeten flyter fortfarande på ganska lätt och ledigt, jag jobbar fortfarande och stå och gå känns inte så jobbigt. Däremot att sitta ned börjar vara jobbigt, "Thure" trycker så fördömdat mot revbenen och jag tappar liksom andan efter ett tag. Nu börjar jag längta efter lite ledighet så jag kan "boa" här hemma, jag trodde inte att jag skulle bli så men jag längtar efter att städa och göra klart inför "Thures" ankomst... Laga en massa mat och baka lite.

Förövrigt har grannarna fått en liten Josef i veckan och jag har fått hålla mig i skinnet varje dag för att inte rusa över och lukta på honom. Släkten kanske vill få chans att träffa honom innan jag... Imorgon däremot kan jag nog inte hålla mig längre.

Det var allt för denna gång!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria & Tessie

Hej!
Vill bara önska dig lycka till inför det kommande föräldraskapet! Jag avundas dig lite... Det är en härlig tid att både vänta och få sitt första barn!
MVH
Maria

2007-09-08 @ 15:15:48
URL: http://marialindgren1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0