jobb

Jag har fått ett vikariat på strömbackaskolan på 25%, det känns så himla bra att få en chans att få in foten på en skola. Det känns dessutom helt perfekt med 25% nu medan jag är mammaledig. Jack kommer att få vara hos sin farmor/farfar och mormor och morfar de dagar jag och David jobbar samtidigt. Efter jul ska vi skriva in honom på förskolan, DET känns lite jobbigt när han är så liten. Men framför allt känns det helt underbart att hålla läraryrket lite färskt och inte lägga det helt på hyllan. Efter jul kommer jag att skriva in mig på vakansen och hoppas på mera jobb inom skolan. De dagar jag inte jobbar är jag hemma med vår älskade son.

Jack har ju tur med en pappa som jobbar skiftgång och därför kommer det inte att bli så mycket tid på dagis. Nu hoppas vi bara på dagisplats på lillåkern (som ligger granne med oss)

Jag är helt fantastiskt glad!
puss 

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack så jättemycket! :)



Och grattis till jobbet!

Det har du gjort riktigt bra.



Sköt om er och lilla gullpojken!

Kramar

2008-08-11 @ 22:25:05
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0