mera hyss

Imorse vaknade vi plötsligt av ett nytt hyss som Jack hade tagit sig för. Han puttade ned min nattlampa i golvet så den gick i kras. Tidigare under morgonen såg jag att han försökte nå lampan med handen, jag såg att han aldrig skulle nå den och somnade om. Det var bara det att Jacke hade bestämt att lampan skulle ner varpå han använde benen genom spjälorna, nu nådde han såklart!
Det var den lampan.

Idag har Jack varit väldigt trött och har sovit väldigt mycket, vi hoppas därför att vi ska kunna hålla han vaken till åtta ikväll. Som det är nu somnar han redan klockan sju och gör morgon lite väl tidigt enligt oss. Vi är bortskämda, det skulle vara skönt om han kunde sova i alla fall till klockan sju på morgnarna. Det kan också vara så att han sover lite mycket på dagarna... Vi får se om vi lyckas med vår ambition.

Nu vaknade lilleman...
Tjing

Kommentarer
Postat av: Gudmor

näää nu är det dax för nya bilder på lillahärtat här i bloggen. usch jag saknar er så det gör ont... ge jacke tuuuuuusen pussar från världens stoltaste gudmor

2008-08-31 @ 13:21:23
Postat av: challan

jag håller med föregående, vill också ha uppdatering :)

pusspuss

2008-09-09 @ 20:19:51
Postat av: Emmeli

hehe, ja det verkar vara en liten envis unge därinne. Men nu tror jag faktiskt att det är nära! Slemproppen gick idag och OFTAST brukar det ju bara ta någon dag efter det.

Tack så mycket för din lyckoönskning! :)

Kramar!

2008-09-16 @ 16:48:34
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag håller helt och hållet med gudmor.Nu är det skärpning som gäller och nya foton av stans snyggaste kille.(Och säg åt David att det är inte han jag menar)Vi vill ha nya kort av världens bästa Jack.

Många pussar och kramar från mormor.

2008-10-01 @ 11:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0