Äntligen friska

Vi har varit sänkta hela julen jag och Jack. På Julafton vaknade Jack och jag med hög feber, typiskt!
Som tur är så klarar ju barn feber mycket bättre än vuxna så Jack var ganska tapper trots hög feber.
Vi hade det supermysigt på julafton som började hos Jacks farmor och farfar och avslutades hos mormor och morfar.
Vi har ätit gott, spelat spel och legat nerbäddade stor del av ledigheten.
Nu börjar vi bli bättre och Jack har varit riktigt pigg idag, så skönt att det är över för denna gång.

Det har inte varit så mycket ledigt för mig, jag har jobbat på Måttsund men det är bara roligt.
Ska jobba imorgon också, jag gör allt för att spara föräldradagar.

Nyåret firas i goda vänners sällskap med start redan på morgonen. Vi ska tillbringa förmiddagen på skeppet med barnen sedan vidare till Pitholm för middag och andra trevligheter.

Nu närmar sig Jacks inskolning på dagis med stormsteg, det känns lite spännande.

God fortsättning på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag saknar några fina foton på mitt älskade barnbarn

Nu är det bara att uppdatera OMG.





Kram mormor

2008-12-29 @ 20:17:47
Postat av: Therese

Jo hon har blivit så stor! Tycker det var nyss ni var förbi hos oss för första gången! Vad skönt att ni börjar bli friska! Det verkar vara något elakt som går, alla är typ sjuka!



Hoppas ni får roligt ikväll!



kram kram

2008-12-31 @ 14:03:23
URL: http://www.theresesamuelsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0