Datorfixarna!? Tack men nej tack

Oj oj oj, efter flera veckor utan min nya dator har jag äntligen fått tillbaka den i min ägo.
Såklart gick det inte att spara någonting från den, så nu sitter jag med datorn framför mig utan alla mina dokument och utan en hel del bilder. De flesta bilder har jag bränt ut på skiva, men litegrann försvann och det känns absolut inte kul.

Datorfixarna har haft datorn i en månads tid utan att höra av sig någon enda gång och tala om hur det går med datorn trots att jag ringt vid ett flertal tillfällen och undrat.
När jag ville veta hur det gick med datorn blev jag slussad via en oförståelig sida där det skulle skrivas in en massa nummer och diverse. Hallå där, ni har sålt en dator till mig för dyra pengar och har inte ens vett att försöka tillgodose kunden (mig) genom att kolla upp sådant!

Tack men nej tack till er i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej lilla gumman.

Nu är det bara att glömma datorproblemen och försöka att gå vidare. Tänk vilken tur att du fick tillbaka datorn i allafall. Så nu väntar jag bara på att du uppdaterar din blogg och in med nya bilder på Jack.

Många kramar från mormor

2008-12-09 @ 16:43:06
Postat av: caroline

Vad bra att du fått datorn! Vi saknar er massor med, kommer hem imorgon!! och längtar massor nu till Jul kram kram puss på Jack från moster

2008-12-09 @ 18:01:44
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Karoline

Tråkigt med eran dator. Tänk att den nya elektroniken alltid ska rackla. tacka vare förr i tiden då kunde de göra grejer som funkar, de funkar juh än i dag många saker... Själv fick vi lämna in ljudanläggningen för inte så länge sen (och den var juh inte gratis om man säger så) tack och lov fick vi tillbaka den efter 2 veckor ( efter tre får man en ny) hoppas bara att den funkar nu. Oj efter jul spännande =) Hur känns det? Vad var det du jobbade med?

2008-12-09 @ 22:38:00
URL: http://carolineceder.blogg.sec
Postat av: Gudmor!

Usch me dessa datorer! Ville bara säga att jag saknar er i MASSOR! snart kommer jag hem och pussar på lilla hjärtat! puss

2008-12-10 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0