petitesser

Igår fick jag en rejäl smäll rakt i ansiktet...
Jag kom hem och var på dåligt humör för att det såg för hemskt ut här hemma och det är såklart lika mycket mitt fel som Davids att det är osnyggt. Det är bara det att han inte lägger så stor vikt vid det. Jag gick och gormade om det och höll på att plocka hela kvällen här hemma utan att det egentligen blev bättre.
När jag sedan skulle gå och lägga mig tog jad den bärbara datorn med mig i sovrummet och fastnade i en blogg om en ung tjej som insjuknat i cancer och nu i september dog hon. På bloggen fick man följa hennes kamp, positiva tänkande och kärlek till sin familj och pojkvän. Tårarna började naturligtvis att strömma och vidare gick jag till hennes pojkväns blogg och då bröt jag nästan ihop av ledsamhet. Gå in på: www. jagefrisk.blogg.se om ni vill läsa om Madde

Herregud, här står man med världens finaste familj som jag älskar mer än livet självt.
Och så har jag mage att gnälla om skit i hörnen.
Jag kommer garanterat att gnälla igen om små petitesser, men igår fick jag i alla fall en tankeställare .

Jag älskar min familj!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Astrom

Horru Vickan nog syns det att er lilla prins ar en Lundkvist :) En stor kille har han blivit! Ta hand om er och ha en God Jul!

Kramar

2008-12-13 @ 12:17:50
URL: http://www.annaastrom84.blogspot.com
Postat av: Nina

Hejsan Vickan:) Tack för en underbar middag:) Tänkte om du kunde skicka mail och recepten:) mycket gott.:D



Ha en fortsatt trevlig kväll:)

2008-12-13 @ 21:09:31
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej bästa!!! puss till dig och Jack..

2008-12-14 @ 18:38:59
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0