Jack tre månader

Nu har lilleman hunnit bli tre månader, jag förstår inte vart tiden tar vägen.
Han  har kommit på hur roligt det är att stå upp, det vill han göra mest hela tiden.
Han kan även vända sig från mage till rygg, det gjorde han första gången för ett tag sedan men nu har vi sett det fler gånger. Dessutom visade han häromdagen att han även kan vända sig från rygg till mage när han blir nog arg. Tidigare har han gjort tappra försök men ena armen har varit ivägen,  till slut när han blev nog arg så rullade han över. Nu kan vi inte lämna honom på skötbordet längre.

Just ja, vi hade jättetrevligt i Umeå förra helgen. Jag och Bella gick på stan, tog långa promenader med barnen och bara hade mysigt. David och Nisse byggde ett skafferi och fixade en massa annat i det nya fina huset.
Det där måste vi göra om!

Förresten så har min älskade vän Sandra blivit mamma till en liten Mira i veckan.
Grattis till er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej mina skatter!
Jag efterlyser lite bilder pa min gudson...
saknar han och hela familjen sa mycket, de gor lite ont!!!!puss pa er

2008-02-08 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0