Mera bilder

image26

Jack och mamma

image27

Jack provar gåstolen för andra gången i sitt liv, han är betydligt stadigare nu, men vi får nog vänta lite innan man vågar lämna honom någon lång stund i den.

image28

Vackra vackra ängel, mamma och pappa älskar dig mest av allt i världen.
 
image29

Jack tycker att det är fantastiskt roligt på skötbordet. Observera dregglet som rinner, haha. sötunge!

image30

Mina älsklingar, givetvis saknas Challe på bilden annars hade den varit fulländad.

image31

Det här med hoppgunga är också väldigt roligt tycker Jack.

Nu har du några bilder att frossa i Elin, vi saknar dig väldigt mycket nu! Fick kortet i veckan, lite avundsjuka blev vi faktiskt!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Nina

SÅ söööt han är=)Vi är stolta!/Farbror Patric och Tant Nina;)

2008-02-20 @ 01:06:33
URL: http://nina88.blogg.se
Postat av: Elin

Ni ar sa otroligt vackra. Naa jag kan inte forsta det! men nu far du saga till lilla hjartat att inte vaxa sa mycket mer innan gudmor kommer hem, vill se varenda liten alder ju!!!:) Saknar er mina skatter!! pussar och kramar till hela familjen (glom inte charlie)

2008-02-20 @ 15:13:13
Postat av: Elin

Maste bara saga att kortet med dreglet pa skotbordet ska ramas in och upp pa min vagg direkt nar jag kommer hem!! Underbara lilla knyte!! Vad tror ni om pasklunch eller middag nar vi kommer hem? Kockarna lagar:)kramar

2008-02-20 @ 15:15:07
Postat av: Anna

Men jisses vad stor han har blivit. Det är ju helt sjukt hur snabbt det går. Han är så himla fin alltså. Jag hoppas verkligen vi ses snart!
Kramar

2008-02-28 @ 02:46:28
URL: http://enannansidaavanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0