På gudmors begäran

image23

image25

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för grejerna idag vickan=)

2008-02-10 @ 23:17:59
URL: http://nina88.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej tjejen!
Ert lilla underverk har dina fina ögon. Lika blå som sin mammas =) Hoppas ni mår bra.
Kram Linnea.

2008-02-12 @ 21:06:55
Postat av: Elin

Det vackraste jag nagonsin sett!Ni ar sa fina bada tva! Mina skatter!
Saknar er sa fruktansvart mycket.
ar i thailand nu och solar och badar, lovely med lite semester!:)
Pussar pa hela familjen fran gudmor, pussa jack varje dag fran mig. puss

2008-02-13 @ 11:07:52
Postat av: Elin

Jag maste bara in och kolla pa bilderna igen..ni ar sa fina, jag ar sa stolt over er bada!!!! pussar

2008-02-16 @ 11:36:37
Postat av: Johanna Blylod

Du verkar ha en så duktig pojke.
Jag hade som sett fram emot att träffa dig när jag gick till Familjens hus för en tid sedan.
Det blir trevligt att träffas. Ring när du har tid. Den här veckan kan vara lite tokig men om sju dagar får min sambo ledigvecka från jobbet så då har jag gott om tid.
Ha det bra och njut med din lilleman. Tiden går så hiskeligt fort. (Blä för det)

2008-02-16 @ 19:36:07
Postat av: Maria Lindqvist (fd Burman)

Hej Vickan!
Fick din bloggadress av Johanna och jag vill bara säga grattis! nu när du och David blivit föräldrar. Jag har kikat på bilderna och han är jättefin. Njut av bebistiden för de växer så fort.

Kram!

2008-02-17 @ 14:53:12
URL: http://alexochedwin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0