Utflykt till Umeå

Idag ska hela familjen, utom Charlie, åka till Umeå och hälsa på några kompisar. Det ska bli så fantastiskt kul att komma bort och mysa hela helgen. Däremot känns det inte kul att lämna Charlie hemma, jag längtar redan efter honom. Men han kommer att ha det jättebra hos Davids bror och hans tjej, det vet jag ju. Han slipper åka bil och jag slipper ha dåligt samvete för honom när vi går på stan.

Igår var vi på BVC och mätte och vägde Jack, han växer så det knakar. Både på bredd och längd, haha.
Han fick också sin första vaccinationsspruta, det gick bra. Han hade feber och lite ont på eftermiddagen igår, men det gick enkelt bort med lite alvedon. Annars är det kanonbra med oss som vanligt, han skrattar mest hela tiden nu och är en riktig solstråle.
Vad gjorde jag utan dig älskade ängel??

Ha det bra
Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0