4 månader

Idag blir Jack fyra månader och på de sista veckorna har det hänt otroligt mycket med honom. Han skrattar och pratar så gott som hela tiden han är vaken. Han har sovit lite sämre om nätterna, eller han vill i regel ha ett nattmål nu. Jag gissar att han är i någon tillväxtperiod.

Igår fick Jack prova en halv tesked mosad potatis med bröstmjölk, han var något skeptisk till en början men han svalde ned det till slut i alla fall. Jag hade tänkt vänta lite längre med smakisar men kunde inte hålla mig igår när vi hade kokt potatis till middag. Jag tror ändå att jag vill vänta några veckor innan jag börjar på allvar med smakisar. 

Senare i eftermiddag ska vi på kalas hos Nelly som fyller ett år idag. Tänk att den älskade ungen redan har blivit ett år, man har svårt att förstå att hon och Jack är födda på samma år.

(Elin, det låter kanon med påskmiddag. Jag jobbar säkert men kommer ju hem på kvällen. När kommer ni hem?)

kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad roligt att höra hur det går för er! Han är så otroligt söt er lille Jack! Och han växer ju så det knakar. Ha det bäst och hälsa till familjen! Kramar =)

2008-03-06 @ 00:02:35
Postat av: Gudmor

Ahh prata me pappa och han sa att han var varldens vackraste, och en riktig gladskit horde jag ocksa rykten om. Jag kommer hem den 19, langtar sa mycket efter er mina skatter! hor av mig sa fort jag landar i sverige! och du gudmor langtar efter fler bilder, har visat alla vi traffat bilderna:)puss

2008-03-07 @ 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0