Milstolpe

Nu har vi nått en stor milstolpe i Jacks liv. Idag tittade nämligen en liten liten del av första tanden fram.
Vi har nästan anat att det har varit på gång eftersom han dregglat så extremt mycket på slutet samt verkat ha haft ont i munnen och vaknat om nätterna. Sedan blev han sjuk förra veckan och då tänkte jag att det kanske var därför han hade varit gnällig på nätterna.
Fatta att han blivit så stor redan, helt otroligt!

På onsdag kommer världens bästa gudmor hem, som vi längtar!!!

Förövrigt har Jack börjat vara i sin gåstol i veckan och i går visade han att han faktiskt kan förflytta sig med den.
Det är mycket som händer nu...
Annars jobbar jag och står i som bara den på Måpttsund, Jack och Charlie är med på jobbet och detfungerar riktigt bra. Jag är lite extra trött på kvällarna bara.

Om några helger ska hela familjen åka ned till Sandra, Ante, Mira och Peggy i Sollefteå. Det ska bli så fantastiskt kul att se ert lilla underverk. Vi längtar enormt mycket.

Kram

Kommentarer
Postat av: Gudmor!!!

Nu kommer jag snart mina skatter!! Jag langtar sa FANTASTISKT mycket. Jag kommer till sverige idag och hem till pite imorn!!! Puss pa er mina favoriter

2008-03-19 @ 01:44:56
Postat av: challan

vivky nu får du uppdatera ;)

2008-04-06 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0