Dopdag

Idag är det Jacks dopdag och vi sitter med spänd förväntan och tittar på klockan. Snart bär det iväg till byns lilla kyrka med lilla barnet. Där firar vi tillsammans med närmast sörjande Jackes dop, sedan blir det smörgåstårta och prinsesstårta hemma på tygelvägen.

Jack är lite kinkig dagen till ära, med hosta och ont i örat. Dessutom är det några tänder på gång så det är mycket som händer i lillemans liv just nu.

Ikväll ska jag iväg till en kompis på drinkkväll, för första gången på huuur länge som helst ska jag idag dricka lite alkohol, det blir spännande att se hur lite man tål.
Imorgon är det utställning på hemmaplan och givetvis passar jag på att ställa Challe när det är så nära. Det ska bli så kul att surra en massa hund, som jag har längtat.

Ha det
Vickan

Kommentarer
Postat av: Ida och gossarna

Hej!
Kul att träffas igen :)! Blir väl typ en gång om året ;) Några andra utställningar planerade i år?

Ha det bra!
Ida och gossarna

2008-06-02 @ 22:26:07
URL: http://tiger.digs.it/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0