förbenade dator

Nu är mina nya dator på lagning, kan ni fatta att inget fungerar som det ska.

Jag tänkte uppdatera er hur det går med Jacks nya rum, det går som en dans verkligen. Det är inte helt klart av därav avsaknaden av bilder.  Jack leker ändå så glatt där inne och vi slipper att trampa på onda hårda legobitar runt om i huset.
Dessutom har han flyttat in där på nätterna vilket har lett till en MYCKET utvilad mamma, han sover som en stock i nya rummet utan någon mamma eller pappa som stör honom. På morgonen kring 06.00 vaknar han och är hungrig då hämtar jag honom med lätta steg och god välling i handen. Sedan ligger han mellan oss och äter den och somnar oftast om, ibland ända till 09.00. Hoppas det får fortsätta så här nu...
Visst har han haft någon natt när han har kommit tidigt till oss, men oftast går det jättebra.

Idag gjorde Jack något väldigt väldigt gulligt på morgonen.
Utanför vårt hus håller de på gräva om gatan, varje morgon vaknar vi till grävmaskiner och traktorer. Till Jacks stora glädje var de just utanför vårt hus idag och Jack stod vid fönstret vid ytterdörren länge länge länge och tittade i morse.
Efter kansker 20 minuter av tittande knallade han iväg till toaletten och hämtade en liten lätt pall i plast och ställde ned den vid fönstret. Sen satte han sig ned på pallen och fortsatte tittandet, han blev säkert trött i benen av att stå så länge. Sen satt han vid fönstret tills mamman hämtade honom till frukostbordet.

Lilla älskade vän vad du förgyller min dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

nemen så sött de hade jag vilja se:)

2008-11-10 @ 22:05:03
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: gudmor

Jag saknar er mina allra finaste! Längtar till julen, då ska vi mysa och leka i snön varendaste dag!:)

2008-11-16 @ 09:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0