trötter

Jack har varit så trött så trött nu i några dagar, jag hoppas inte att han blir sjuk...
Själv har jag varit sänkt i snart en vecka på grund av en ilsken visdomstand, munsår samt blåsor i hela munnen.
Idag har jag varit hos tandläkaren och dragit ut en av visdomständerna, nu sitter jag med svullen kind, ömmande mun och kurrande mage. Bra dag, NOT!

Hur som helst håller jag på längta ihjäl mig efter julen, det ska bli så mysigt att få ta fram ljusstakar, julstjärnor, julgranen. Jag har julbakat en massa den senaste tiden och det känns skönt att ha lite fika i kylen.

Nu vaknade lilleman!
Tjing

Kommentarer
Postat av: frida

hejsan.

hur är med er?

med mig och elvis är det bara bra.

lite ont i halsen.



ha det bra!

frida och elvis (grape's elvis of morning mist)

2008-11-24 @ 21:03:44
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/
Postat av: gudmor

Nää men Victoria lundqvist!!! Nu är det dax att uppdatera, jag har försökt ringa dig men inget svar! Jag längtar efter er så mycket,nu har vi hittat den perfekta julklappen till lilla hjärtat:) Uppdatera så att gudmor får se nå bilder på sin ögonsten!:)puss

2008-12-01 @ 20:37:52
Postat av: Karoline

Hej=) Nu har jag hittat till eran blogg=)

2008-12-04 @ 12:25:25
URL: http://carolineceder.blogg.sec

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0