Ännu en helvetisk natt

Jack sover så oerhört dåligt just nu.
Inatt provade jag det mesta för att få han att sova, alvedon, lyfte över honom till min säng, stoppade in tutten otaliga gånger. Till slut gick jag upp och gjorde välling mitt i natten. Jack har inte ätit på nätterna sedan har var riktigt liten, men inatt var det alltså det som krävdes.
Det hör väl småbarnslivet till antar jag, med vakna nätter.

Idag har jag jobbat och Jack har varit hos sin bästa farmor några timmar.
Han har varit på gott humör trots en stökig natt och just nu ligger han och sover, snart har han sovit två timmar så jag klagar inte.

Nu en bonusbild på lilleman


Jacke mumsar på Challes ben.

Kommentarer
Postat av: gudmor

Åhh min pärla! längtar tills ni kommer till umeå, synd bara att hjärtat inte kan följa! Men pussa hjärtat 100000 pussar från mig /gudmor

2008-10-09 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0