Inget att skylla på

Nu har jag verkligen inget att skylla på längre när det gäller bristen på uppdateringar.
Ny bärbar dator har jag och jag är verkligen supernöjd med den.

I helgen har jag varit på firmafest med kollegiet till Skelleftå och bott på hotell, det var hur trevligt som helst. Men det var inte utan att jag längtade hem till familjen på lördagen när jag vaknade. På lördagkväll hade vi en myskväll jcg, David, Jack och Challe. Idag har jag och Jack varit på auktion och sen kom Micke, Carro och barnen förbi och åt middag. Det var trevligt.

Nu en sommarbild...


Jack och Josef leker

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: challan

tack för uppdateringen och tack för senast!!!!! :)

2008-10-05 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0