Sömnbrist

Jag tror minsann att jag lider av sömnbrist. Jack har tjorvat inatt och vaknat otaliga gånger och varit tokledsen...
Svårt att förstå varför han var så ledsen, tänder? benvärk? mardrömmar?
Hur som helst blir det alldeles för lite sömn när man väcks hela tiden och jag kräver i vanliga fall riktigt mycket sömn.

Idag har jag varit på stan och shoppat lite åt Jack.
Han behövde framförallt byxor eftersom han vuxit ur en hel massa byxor på kort tid.
Jag hittade ganska mycket fint  tycker jag, resten hoppas jag hitta när vi åker till Umeå nästa helg.


Nu vaknade lillen.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Jennie & Norah

Ja visst är det hemskt.Andra delen ikväll ju..

Man vill inte se det,men ändå gör man det.Svårt att förstå att någon kan vara så hemsk!



Hoppas Jack börjar sova bättre.Har han fått många tänder?

Kram Jennie och Norah

2008-10-07 @ 18:35:41
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0