Utmaning

Jag har blivit utmanad av Therese http://www.theresesamuelsson.blogspot.com/

Reglerna är följande:
♣ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♣ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♣ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♣ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har en närmast sjuklig tävlingsinstinkt. Jag har tävlat om det mesta under min livstid, alla vet inte om att jag tävlar mot dem alltid. Jag har dock blivit bättre med åren och kan numera ta en förlust något bättre än tidigare...

2. Jag älskar att bli "killad" under hakan. Intressant är att Jack verkar gilla det också, han brukar bli väldigt lugn när jag stryker honom under hakan när han ska sova.

3. När Jack låg i magen var det enda som jag var sugen på under en period rå potatis, detta kunde jag knapra i mig med god aptit.

4. Jag kan en hel del snapsvisor som innehåller en del barnförbjudna ord/meningar. Jag lägger sjuka texter på minnet helt enkelt.

5. Jag är smått beroende av programmet Desperate housewife's. Åtminstone ska det hemskt mycket till innan jag missar ett program.

6. Jag har blivit påkörd av en gubbe som stack från platsen, kvar stod jag med stora ögon. Vi satt i bil båda två kanske jag ska tillägga.

7. Jag älskar att läsa, framförallt facklitteratur om något som intresserar mig. Sedan Jacks nedkomst blir det dock inte lika mycket tung litteratur eftersom jag helt enkelt inte orkar på samma sätt.

De flesta verkar redan ha gjort utmaningen så jag uppmanar istället de som vill och orkar att göra detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0