Dagens 7km avverkade!

Ikväll när Jack hade gjort kväll tog jag chansen att fara ut och löpa igen.
Det är riktigt kul med Nike +. Idag kändes det ganska bra och det gick fortare än igår/km.
Man kan följa sina framsteg på ett fantastiskt sätt med detta. Det enda jag är lite osäker på är sträckan. Det känns som att sensorn överskattar sträckan något.
Nåja, jag kan väl leva med att det misstämmer några hundra meter...

Imorgon ska jag vara hemma med Jack som är förkyld.
Han har ingen feber och har varit på dagis idag men han är lite hängig, så det känns inte så bra att ha honom på dagis när han inte riktigt orkar.

På måndag kommer Jacks mormor och morfar hem från Thailand!
Som vi har längtat efter dem.

Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Mormor

UPPDATERA!!!!

2009-05-02 @ 09:05:35
Postat av: Moemor

Skärpning! Jag väntar på uppdatering på världens bästa barnbarn!!

2009-05-04 @ 17:07:13
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling där du kan vinna



En fin väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: charlotta

hörrödu nu är det dags att du tar å uppdaterar, har ju gått över en månad sen sist!!!

Hoppas ni har det bra i Pite, saknar att sjunga piteduett med dig Vicky. pusspuss

2009-05-19 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0