Helgen som gått

Nu är helgen förbi och vardagen knackar på igen. Det har varit en skönt helg då både jag och David har varit lediga för ovanlighetens skull. Synd bara på det tråkiga vädret, vi hade tänkt göra mycket mer av helgen än vad som faktiskt blev gjort. Men det är ganska skönt med en myshelg ibland.

I fredags var vi på skotertävling och hejade på Glenn (Davids arbetskompis), jag jobbade samtidigt eftersom tävlingen hölls på Måttsund. Synd på det dåligt vädret annars hade nog Jack tyckt att det var hur spännande som helst med alla skotrar.

Idag har jag och Jack varit ute för första gången på flera dagar. Det tyckte han var superkul, nu ligger han och sover men så fort han vaknar har jag planerat att gå ut igen. Det gäller att passa på och dra in den friska luften medan vädret bjuder till.

Kram

Kommentarer
Postat av: caroline

tack gumman! man behöver lite peppning nu!!!! vi saknar er ses till helgen då puss puss

2009-02-09 @ 15:04:51
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0