Sjuka igen...

Jahapp, i fredags ringde de från dagis till mitt jobb. Jack hade feber och jag fick vackert hämta honom.
Som tur var hade jag gjort det jag skulle på jobbet, men lite stressigt blev det så klart.

Nu har i alla fall Jack piggnat till och är feberfri, förkyld men pigg.
Hoppas att han ska kunna gå till dagis på onsdag.
Idag har jag och Jack varit på BVC för att ta en extra vikt och längd på grund av Jacks dåliga mage. Näta onsdag ska vi till läkaren för provtagning. De misstänker att Jack har någon matallergi och därav den dåliga magen.
Håll tummarna för att vi slipper Glutenintolerans.

Nu ska jag iväg och träna.
Kram 

Kommentarer
Postat av: caroline

tack kära ni för hjälpen idag.. hoppas inte mosters älskling fick feber? puss på er

2009-02-03 @ 23:39:11
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: charlotta

krya på er

2009-02-04 @ 17:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0