Första dagen på Dagis

I måndags var  jag och Jack  första dagen på dagis.
Det var mycket uppskattat hos Jack som absolut inte ville hem efter en timma.
Han var fri som en fågel under hela timmen och höll endast koll på mig med ett ögonkast någon enstaka gång.

Det känns verkligen hur bra som helst med fröknarna och lokalerna och allting!
Idag har  pappa och Jack varit där igen ca:1,5 timma med samma lyckade resultat. Nu fortsätter vi så här lugnt och på fredag ska vi ev. lämna honom en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Åhå lärare =) Vad har du för utbildning? =) Skönt att han trivs=)

2009-01-14 @ 21:03:26
URL: http://carolineceder.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jo, här går det undan :)

Känner mig lite "orolig" eller vad jag ska säga när det kommer till amningen, men det kanske går bra ändå? Hann Jack få tänder när du ammade?

Och hur länge brukar det ta från att den har spruckit igenom tills den är helt uppe?

Många frågor.. :)



Kul att det går bra på dagis! Vilket är han på?

2009-01-16 @ 13:19:30
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo det är faktiskt mkt bättre med Zacko. Han är hos mamma å pappa tills på söndag. Sen får det räcka, man saknar dem för mkt!



Du, jag och Nova myser mest bara när Glenn är borta. Det är synd att det är så kallt, man vill gärna inte gå ut...



Hur är det med er då? Går det bra för lilleman på dagis? Eller rättare sagt hur går det för er?? Haha!

2009-01-16 @ 17:10:31
URL: http://www.theresesamuelsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0