avslutning på dagis

Ikväll har vi varit på sommarfest på Jackes dagis.
Vi fikade gick tipspromenad, sjöng och hade trevligt.
Barnen fick glass och ballonger och efter en och en halv timme när vi skulle bege oss hemåt var Jack av en helt annan åsikt. Han tyckte absolut inte att han var färdig med festen.
Tyvärr glömde jag kameran som vanligt...

Annars knallar allting på ungefär som vanligt. Jag har kommit igång igen med löpningen efter sjukdom och allmän lathet. Det känns ganska bra nu och idag var jag och älsklingen på lunchdate efter att jag slutat. Det var jätteskönt att sitta i lugn och ro och äta utan Jack för en gångs skull. Efter lunchen gick vi på stan och jag fick välja mig en löpardress i morsdagspresent och David köpte nya löparskor. Han provade dem på en runda i eftermiddag och var väldigt nöjd med dem. Jag provade löpardressen på en runda och var hemskt nöjd jag också.
Med andra ord har vi haft en kanondag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Vad händer?? Här kollar man bloggen varje dag hur länge som helst utan aktivitet och helt plötsligt då man tittar så har två inlägg ploppat in!!:) Jag saknar er i massor mina godingar!nähh nu ringer jag ist, du älskar ju att prata i telefon! puss

2009-06-05 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0