Med tungan rätt i mun

Snart har både jag och Jack sommarlov, det känns skönt men lite ledsamt att sluta på Strömbacka.
Om jag har tur så kanske jag får fortsätta till hösten men jag har inte för stora förhoppningar om det.

Eftersom att jag började jobba redan när Jack var nio månader känns det som att jag får tillbaka lite tid med honom när jag ska vara föräldraledig i sommar. Nu händer det så fantastiskt mycket med honom. Han säger inte så mycket men ibland stöter han till med en tvåordsmening. "Sitta här, "titta där" och den bästa "sladda mamma".
Annars är favoritordet fortfarande traktor även om pippi också börjar bli populärt.

Jag hittade en bild från förra sommaren på mamma och pappas dator. Helt utan hår och knubbig som få och framförallt med tungan rätt i mun...

Kommentarer
Postat av: Therese

Så söt! Jag hörde av Glenn att Jack mådde dåligt igår. Var det bara tillfälligt eller? Hoppas det iallafall!

Läste att du har semester nu, och snart grabbarna med. Då kanske vi kan få ihop den där middagen som vi så länge tänkt bjuda er på? =)

2009-06-15 @ 08:17:53
URL: http://www.theresesamuelsson.blogspot.com/
Postat av: Nina

Hejsan, fick höra de av Janne idag:) Gratulerar till vinsten härlig känsla kan jag tänka mig:) Haha den dagen sa jag åt min kompis de måste ha varit familjen lundqvist:) mycket rikgit:) haha

Kram

2009-06-17 @ 22:42:10
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0