Kusin-vitamin

En kväll förra veckan kom  Jacks kusiner förbi och som de busade.
Det är så roligt att se hur Jack skiner upp när han får träffa dem.
Stella är så go och snäll mot Jack och det är bara för gulligt när hon säger
"Fasti, visst är Jack och jag sisiner" (som i kusiner)

Igår var jag och Caroline på skeppet med barnen och som dom busade. 
Men det Stella kom ihåg mest var när Jack smet in på en handikapptoalett och satte igång larmet.
Hon blir lite bestört över hur Jack beter sig i offentliga sammanhang, den killen tar ingen hänsyn till vart han är. 
Han går på precis som hemma. Många goda skratt har vi fått oss åt Jack och till morbror Micke kan jag bara säga:
"När ni får en liten grabb så småningom så hoppas jag att du får igen lite... haha"

 


Kommentarer
Postat av: caroline

Stella prata fortfarande om skeppet och om att Jack är busig! Det var super mysigt, nästa gång far vi på dan och käkar lunch där sen.. puss på er

2009-03-11 @ 21:50:54
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0