Mormor har shoppat

Jag har jobbat mycket de senaste två veckorna därav dåligt med uppdateringar.

Gudmor och Adde har varit hemma över sportlovet och det var så roligt att träffa dem, vi har längtat.
Jack struntade i dagis en dag och var med dem istället när jag och David jobbade, det hade gått jättebra och det känns så roligt att Jack trivs med dem.

Idag ska jag, Jack, Stella, Noelle och moster Caroline på skeppet. Stella har längtat så mycket och hon och Jack har så roligt ihop så det kannog bli kul.

Mormor har förresten shoppat ny vindjacka och mössa åt Jack, grymt nöjd.
Storleken blir perfekt till i höst tror jag. Tack tack tack mormor, vi älskar dig!


Kram
Jack och Victoria

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken snygg jacka! Jag kunde aldrig i min vildaste fantasi föreställa mig hur mycket kläder en växande unge förbrukar! Och hur dyrt det är!

Mår ni bra annars då? Nova är fortfarande lite snorig men har ganska mkt hosta, bara 2 veckor hon varit sjuk nu =/ !

2009-03-11 @ 07:51:22
URL: http://www.theresesamuelsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0