Nu kanske

Nu har hela familjen legat däckade i magsjukan, utom Loke och vi hoppas verkligen att han ska slippa. Men jag tror att de små brukar klara sig när man ammar och ger dem antikroppar via mjölken?

Låt oss nu hoppas att vi får vara friska ett tag, jag är så fruktansvärt less att vara inne.
Idag ska jag och Sara gå en härlig promenad, som jag har längtat efter det. Det enda positiva med att vi har varit inne är att jag har hunnit baka en hel del inför julen.

Annars knallar dagarna på, det lackar mot jul och Jacke pratar väldigt mycket om tomten. Det ska bli kul att se hur han reagerar i år.



Lillebror spenderar mycket tid med tårna i munnen, helt otroligt vad mjuka/viga bebisar är egentligen.

Okej, nu ska vi göra oss klara för promenad.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0