Härligt väder

Idag har det varit helt fantastiskt väder. Jag och Sara har varit ute och promenarat på morgonen och det var så skönt väder att promenera i. Loke sover fortfarande i vagnen, han har sovit tre timmar nu.
Det har blivit mycket bättre med Lokes sömn på dagarna, nu sover han långa stunder om han bara får somna ostört. På nätterna äter han ganska mycket men jag får nog stå ut med det tills han slutar amma tror jag.

Jag njuter som aldrig förr av att få vara hemma med pojkarna särskilt nu när julen närmar sig är det extra mysigt.



puss på dig älskade lillebror.

Kommentarer
Postat av: moster/gudmor

sötisar.....

2010-11-16 @ 22:16:39
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0