Lillebror är sjuk

Tänkte att det var konstigt igår när jag fick väcka Loke som sov fem timmar i vagnen. När jag sedan väckte honom ville han ändå inte äta trots att hon sovit så länge. På kvällen ville han bara vara i famnen och jag tyckte han kändes varm. I natt sov han ovanligt bra, men inte mamman i huset som oroade sig för lillprinsen.

Inatt när jag tog feber på honom hade han 39 graders feber men nu på eftermiddagen har febern gått ned till 38.5 och han är faktiskt väldigt glad och nöjd trots allt. Idag har vi således haft en mysig innedag, jag hade tänkt städa med istället har vi myst i soffan med film och mellan varven har vi byggt lite lego storebror och jag.


Lillebror vill också vara med och bygga så klart.

Kommentarer
Postat av: gudmor!!!!!!!!

pussa sjuklingen från gudmor och kusinerna... puss puss

2010-11-23 @ 21:49:29
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: gudmor

Sötnötarna!:) Jag längtar till jul när vi får träffas, Jackes julklappar har tomten redan inhandlat. Lilla lokets presenter är fortfarande under process! puss på er

2010-11-23 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0