trötter

Jag borde egentligen ta tag i bloggandet igen lite mer frekvent, jag är bara så trött för tillfället.
Lillebror äter minst hundra gånger/natt känns det som och jag går omkring som i ett vakuum.
Annars är han världens snällaste, verkar aldrig ha ont i magen utan är bara glad hela tiden. Därför förlåter jag honom för nätterna. Så fort han slår upp sina ljusblå på morgonen och ler mot mig så är han förlåten lilla älsklingen.

I veckan ska jag städa ordentligt och börja plocka fram julen lite smått, det ska bli väldigt mysigt. På onsdag har jag tänkt baka lite också.

Kram

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vad ska du baka för gott?:)

2010-11-23 @ 16:49:39
URL: http://www.loobisdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0