Hänt i helgen

Nu har det blivit lite bloggande på slutet. Helgen har rusat förbi i en väldig fart, igår hade vi avslutning med fotbollslaget. Det var väldigt trevligt med en massa lekar och tävlingar på dagen, middag på kvällen och när det blev alltför livat tog jag min yngsta prins och åkte hem.
Loke är så fantastiskt snäll och glad när han får vara med och det händer mycket. Han låg på bordet och skrattade ljudligt när någon pratade med honom. När klockan blev sent och han ville sova rullade jag in honom i ett mörkt rum lite avsides och där låg han och sov tills vi skulle hem.

Jack och pappa hade haft en trevlig dag tillsammans med farfar och farmor. Bra för Jack att komma från mig någon dag då och då, han är nog lite less sin mamma just nu känns det som.
Imorgon blir det öppen förskola som vanligt på måndagar.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Marran

Då ses vi imorrn. När jag berättade för Ville att vi skulle dit sa han att han skulle leka med Jack. "Men mamma, Jack har så liten mage att det tar jättelänge när han ska pinka"



Syns imorrn!

2010-10-10 @ 21:22:58
URL: http://www.marranmittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0