pojken som inte ville sova

Loke verkar ha bestämt sig för att inte sova bort sitt liv. Jag skulle tro att han är den i familjen som har flest vakna timmar på ett dygn. Han verkar inte ha tid att sova på dagarna annnat än om han ligger i vagnen, det tror jag är ganska vanligt men han är alltså inte arg när han är vaken. Tvärtom så är han väldigt glad och busig på dagarna, men jag vill ju gärna att han ska sova för det behöver han ju faktiskt.

Igår var han vaken i princip hela dagen tills jag gick ut och promenerade på kvällen för att få honom att sova en liten stund. Detta resulterar i att han är alldeles röd runt ögonen av trötthet (tror jag?)på kvällen.


tröttfis

Kommentarer
Postat av: Nina

Söta lilla loke:)

Tack själv för i söndags, jo de blir roligt:)

2010-10-26 @ 20:02:56
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: moster

mosters minsting.... puss

2010-10-26 @ 20:28:14
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Gudmor

sötnöten:) snart kommer vi och hälsar på er alla, vi längtar längtar! puss

2010-10-28 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0