Besiktning ok

Idag har jag varit på den efterlängtade (not) efterkontrollen hos min barnmorska. Jag är nu besiktad utan anmärkningar och får allltså börja jogga och träna. Skönt att ha det gjort.

Vi har förresten fått hem Jacks nya overall som är beställd från Gneis. Vi tror att den kommer att vara riktigt bra i vinter och hoppas få våra förväntningar infriade. Vi tog stl. 104 och den var inte så stor som jag hade trott att det skulle vara. Lite stor är den förstås men det kommer att bli bra med den storleken. Vi valde den blå overallen och den är jättefin.


Nu en bild på vackerpojken


Nu ska jag fortsätta min höststädning på övervåningen.
Tråkigt, men skönt när det är klart. Sedan är det bara nedervåningen kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0