En dag på Nimbys värld

Idag har vi varit mycket aktiva jag ock pojkarna.
Jack har varit på dagis mellan 8 och 11, under tiden passade jag på att motionera. En underbar långpromenad på 1,5 timmar blev det. Sedan hann jag även handla innan storebror skulle hämtas.

När jag hämtat Jack från dagis åt vi lunch och efter det vilade Jack en stund. Under tiden han sov städade jag och tvättade lite. När han vaknade åkte  vi till svartudden till världens bästa moster och kusiner för att följa med dem på Nimbys värld. Jack, Stella och Noelle hade så roligt och Loke var som alltid en liten ängel. Jag och Carro satt och surrade och hade allmänt trevligt. Lite spring och bus med barnen blev det så klart också.

När vi kom hem kan jag lova att Jack var trött, efter duschen ock kvällsfika ville han gå och lägga sig själv.
En härlig dag har vi haft. Imorgon blir det promenad med Marran och Sara på morgonen, sedan till BVC med Loke och så siktar jag på att höststäda sovrummen nere när David kommer hem från jobbet.

Tack för idag!

 
Stella med nyfödd Loke

Kommentarer
Postat av: Mormor

Snyggaste barnbarnen i stan..........



Kramar från Mormor

2010-09-22 @ 12:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0